Sunday, September 13, 2009

~sILenT~

….Kisah Blog

Kenape dan sejak bile aku mula mengemari salah satu media baru ini??? Tanpa aku sedari aku semakin menjadi giler sehingga aku turut membuat satu blog untuk diri aku sendiri. Pada mulanya, aku rase blog nie macam tempat orang nak mengumpat. Tapi rupanya aku silap, blog ini juga tempat untuk kita berkongsi maklumat. Dengan sikap semula jadi aku yang giler dengan bahan bacaan tak kesah lah pasal ape, membuat aku suka untuk explore blog orang lain. Bace pasal kesah hidup diarang yang silih berganti untuk dijadikan pengajaran selain memikirkan kelainan kehidupan sebagai manusia. Banyak kisah yang boleh kita kongsi kat blog nie, same lah macam aku. Aku pun suka tulis blog,sebab aku rase blog nie macam diari aku. Tapi bukan lah diari yang terlalu personal, macam-macam kisah aku boleh tulis termasuk lah kisah peribadi aku. Tujuan aku buat blog ni adalah untuk mengurang sedikit perasaan yang gusar pada sesuatu benda. Macam aku belajar dalam blog nie, serba sedikit telah membuka minda aku yang kian cetek ni. Dan yang paling aku suka pasal blog ini ialah shopping… aku boley beli apa sahaja dengan blog nie, just search sahaja… hehehehehe mudah kan…. Aku nak maintainkan blog ni sampai anak-anak aku boley bace…

No comments: