Saturday, September 5, 2009

~Adui HAI PeNaT GilEr~


aduhai penat giler hari nie... Banyak benda yang aku basuh...huhuhuhuhu cadar, tuala mandi yang tebal tue ngan selimut lagi di tambah pula dengan baju aku yang dah 5 hari tak basuh, mujur gak basuh pakai mesin kalau pakai tangan mau tercabut tangan aku... dah lah aku duduk kat 3rd floor... macam nak minum air jerk rasenye nie ha... mama, help me!!!! penat giler, nak sidai dalam blok kang berbau lak.. tak best kang bau dia... harap-harap hari nie tak hujan lah... kalau nak hujan pun biar lah tunggu baju aku kering hehehehehehe so what happen today ekk???? emm aku bangun lewat hari nie, hampir kul 10.30am... emmm ni kalau kat umah mau aku dengar ceramah mak ni, emm nak cakap aku tido lewat tak de lah lewat sangat macam biasa jek, tapi lewat gak lah.. aku tido kul 3.30 pagi semalam. Buat ape ekk? biasa lah layan blog orang.. comment lagi, bace lagi, comment lagi sehingga lah aku tak perasaan dah kul 3 am. Roomate aku balik malam tadi mungkin petang karang dia dah balik sini lah kot. Buke puasa ngan NIk kot dia hari nie, semalam satu-satunya hari yang kiterang berbuka bersama-sama sepanjang kiterang jadi roomate. Bukannye ape memang lah dia selalu jerk ajak aku berbuka sama dengan dia, tapi bile ada NIk aku jadi malu lah nanti. Lagi pun aku bukan pandai mana pun nak mulakan perkenalan nie.. hehehehehehe Lambat sikir loading dia...emm ni lah keadaan ampaian aku di sini.. meh meh kiter tgk...

emm begitu lah gambar ampaian baju aku dari atas.. aku tangkap gambar nie dari tingkap bilik aku tau hehehehe

No comments: