Sunday, August 30, 2009

♥ raHsIA HAtI ♥


aku dah selamat balik ke kl.... Masih terasa rindu pada dia, kenapa ekk??? mungkin dah terlalu lama kiterang tak macam nie, dia sibuk dengan keje dia dan aku sibuk dengan pelajaran aku di sini. Tak lama lagi dah nak raye walaupun baru 9 hari kiter berpuasa, tak sabar rasenya nak raye tahun nie.. Yelah kan dengan adanya anak buah baru dengan dah kenal family abang kat sane,terasa bahagia benar hidup ini. Terasa lengkap walaupun aku ngan dia BELUM sampai ke destinasi yang selama ini kite impikan. Tadi aku tengok blog syima, emm bagusnya microteaching dia dapat buat yang terbaik.. Tahniah syima... penat terasa satu badan nie, tadi buka puasa makan nasi goreng paprik. Rasa malas sangat nak buat keje aku pun tak tau nape... RINDUNYE DENGAN ABANG...
ini yang terasa nak kawin cepat.. tapi macam mane ekk, duit tak de nak tak nak kena tahan dulu, lagi pun kan aku nie belajar lagi... sabar ekk HATI, kau kena kuat untuk tempuh segalanya... test ngan asment semua aku dah sttle kan skng dalam proses nak stdy teori nombor lak, al maklumlah dua, tiga miggu nie masuk kelas tadi fikiran ke lain... Em semoga aku akan dapat ikut balik segala apa yang aku pelajari selama ini.... terasa macam nak balik jb jumpa abang lagi jerk... huhuhuhuhuhu

No comments: