Monday, August 10, 2009

&& EsOK aKu AdA TEst &&

tak dapat nak tulis banyak sangat untuk hari ni... sebab aku ada test teori nombor esok... huhuhu harap-harap aku akan dapat buat yang terbaik....aku ngan abang dah kembali ok... cume hari nie tadi ada rasa nak pitam... emm mungkin aku kurang rehat kot.... tak pe lepas selesai segalanya nanti aku akan rehat secukupnya... doakan aku ekk

ya Allah, permudahkan segala urusan ku ya allah...
berikan lah aku petunjuk mu,
jauhkah aku dari sikap cuai, alpa dan leka,
berikan lah aku nur dan hidayah dalam perjuangan ini,
berikan lah aku hidayah seperti kau berikan hidayah kepada para tentera mu yang ingin berjuang,
aku pohon pada mu ya Allah,
restui lah segala ilmu yang telah aku pelajari ini,
lancarkan lah tangan kanan ku untuk menjawab dengan betul,
permudahkan lah untuk aku berfikir mencari penyelesaian bagi setiap soalan yang diberikan,
hanya pada mu aku berserah ya Allah,
amin ya rabbal alamin...

No comments: