Saturday, August 8, 2009

~sepi yang tetap sepi~


pagi-pagi lagi aku nak coretkan kesah hidup aku yang akan bermula hari nie...letih giler malam tadi tido awal kul 1.30 am aku dah tido... lama sangat aku mengadap laptop aku yang sengkek nie...dari lepas asar sampai lah nak tido...asemnet falsafah sains nyer pasal...banyk benda kena bace,bace benda gak kena search...tapi ok lah ley tambah ilmu yang dihujung tanduk nie..at least benda yang selama nie aku tak tau dan tak pernah kesah aku dah tau sekrang...terutama pasal kejadian alam ciptaan TUHAN ni....emmmmm agak menarik juga dengan kertas kerja aku kali nie...tapi yang letihnyer nanti aku kena tulis asemnt tue by hand...tue yang ngah reka ayat guna laptop dulu than baru tulis by hand....memang lah rase macam buat kerja dua kali kan...tapi dari membazir paper ngan liquid better aku wat macam nie....
DIA masih sepi tanpa berita, seolah-olah sedang melawan kesepian seperti aku...biarkan lah...rase macam relax lak tak de love dalam diri nie.. patut lah una cakap " love is zero"....biarkan lah dulu tgk nanti macam mane seminggu dua nie keadaan aku ngan dia...adakah harus diteruskan or just breakoff...tunggu...hidup ini diselebungi dengan misteri....pagi nie matlamat aku nak bace nota subjek kepimpinan sebab aku ada test sabtu depan... kang kalau letih nak sambung stdy thory nombor lak....emmm banyak nyer aktiviti aku hari...hope tercapai lah matlamat untuk hari ni... chaiyok-chaiyok bunga!!!!!

No comments: