Saturday, August 8, 2009

~AkU MaSIH lAGi inGIN senDIRI~


hari nie dah tukar sikit keadaan aku yang semalam penuh dengan kesedihan...kenape aku sedih????sebab kehadiran dia dalam hidup aku membuat aku jadi bertambah sepi.... indahnya kalau hidup ini boleh menjadi seorang puteri kayangan yang bebas mencari kehidupan sendiri... tanpa gangguan siapa-siapa...tanpa halagan yang menyedihkan...
hari nie sibuk belajar ngan buat asment kepimpinan...tapi asement tue baru dapat buat satu point..penat jugak nak mengarang ayat best nie... setiap malam kena mengarang ayat, semalam karang untuk falsafah sains... hari ni untuk kepimpinan esok tak tau lak nak buat ayat untuk ape....
petang tadi aku ada msg abang... niat kat hati nak pulang balik no clcm yang aku pakai line ngan dia... sebab contect pun dah jarang kan apa makne lagi aku pakai no ni kan...
pulak tue ramai lah plak mamat sesat yang selalu jerk call aku... macam ada orang jual jerk no aku... tanyer bilik kosong lah.. apa lah... emm manusia2... lepas jerk send masg kat abang tadi aku terus nangis nak menidokan diri aku supaya tenang malam ini untuk sambung belaja... lebih kurang satu jam gak lah aku tido...than 5.30 pm jam aku dah bunyi kena lah bangun than sambung stdy... ayat sedih gak lah aku bagi msg kat abang tue...macam orang dah putus harapan dengan seseorang... tapi memang aku putus harapan pun ngan dia... kalau si perempaun tue nak sangat ngan abang so apa aku nak tunggu lagi kan... baik aku pergi jerk... tak payah buat sakit pale... tapi tgk respon abang ok jerk... tanyer aku exam ape nanti hari isnin nie.... than malam nie dia nak kuar dia bagitau aku... macam tak de paper jerk lagak nie... bab nie yang aku tak suke... buat2 tak tahu jerk muke tue.. geram gak lah kadang2...tapi nak buat macam mane, aku tau dia buat macam tue nak buat keadaan ok.. dia tak nak gado panjang2... tapi yang aku pelik bila aku senyap dia pun senyap bila aku bersuara baru aku tau yang dia ni hidup lagi rupenye... kot yea pun nak tunggu aku redakan kemarahan ini, agak2 lah kan... lagi satu dia ni tak pernah nak lepas kan aku dari hubungan ini... tanda sayang ker tue???? konfius lah..... kalau sayang buktikan lah rase sayang tue...
emm ok lah nak sambung stdy lagi... kalau dah bowink stdy nanti aku tgk balik blog kesayangan aku nie ekk~~~~

No comments: