Friday, August 14, 2009

~hari-hari ku indah~



















em.. tadikan ada test persamaan pembezaan biasa... huhuhuhu semua soalan ok cume no 3 ngan 4 tadi aku tak yakin nak jawab walaupun lec dah bagi clue... rase macam tak de dalam nota...emm entah lah aku kot yang terlepas pandang... semalam lepas jerk kelas kepimpinan aku terus balik... zue hantar.. mula tue rasenya macam badan tak sedap... lepas mandi ngan solat aku rase macam nak tido jap jerk... tapi abang lak cll...so bergayut lah ngan dia kejap... gayut punya gayut sampai kul 6.45... aku pun terus jerk tido sampai lah azan maghrib... rase macam nak pitam jerk mase bangun tue... kepala rasa berat sangat dah tue badan panas lah tetiba rase seram sejuk... aku pun matikan lah kipas... kuatkan lah juga kaki nie gie amik air sembahyang... lepas solat maghrib jerk aku baring balik nak sambung tido sebab rase tak larat sangat...sampai lah kul 8.30 malam aku tido, kuatkan lah juga untk bangun sebab esoknye nak test... nak tak nak aku pun telan lah 3 biji penadol... mula2 tue macam tak larat sangat tapi lama-lama tue ok lah jugak... aku stdy sampai lah kul 2.30 pagi.. than rase macam dah tak sedap badan datang balik aku pun tido ingat esok subuh nak bangun awal tapi terlajak kul 7 baru bangun...emm subuh gajah... hehehehehehe tapi nasib baik sedar kalau tak... alamatnye tak amik test lah aku.... kul 7.30 aku dah turun gie naik baik... emm mujur lah bas gerak cepat sikit... mase on the nak gie naik bas tue aku call mak cakap hari nie ada test... biasalah kan nak minta restu... cakap gak ngan mak aku demam, mak pun apa lagi... macam biasa lah dengan risau nya... tapi aku dah cakap pas test nanti aien gie PK... pas test gie cari maklumat sikitpasal asemnet falsafah sains kat lab bawah jabtan maths tue... siap jerk cari maklumat aku gie beli penadol extend ngan cool fever... pas tu terus gie PK emmm nasib abik cepat balik.... macam tue lah perjalanan hidup aku untuk hari nie... tekak aku rase perit sangat nie... huhuhuhuhuhu

1 comment:

mohad said...

kalau demam tu cepat cepat pergi check...