Friday, August 28, 2009

segalanya telah berakhir~

Segalanya telah berakhir ape ekk segalanya telah berakhir? Macam dunia nak kiamat jerk aku nie...
isyhhh tak delah.. Segalanya telah berakhir tue maksud aku segala perkara benda yang penting untuk aku buat telah pun selesai. Semuanya dah selamat dah.. Microteaching yang aku takot-takot kan pun dah selesai jadi 1st presentr lagi. Mula-mula tue memang la takot kan.. tapi biler dah depan muke Tuan Haji hilang takot tue... Kawan-kawan lak bagi respond yang sangat bagus, mungkin sebab aku orang 1st kot, diarang pun give attention yang sangat bagus. Sebenarnya aku ngah sahur nie... Makan meggi tomyam... Yummmy... air lak buat hot cokelet... emm malam tadi tido sampai tak ingat dunia... Bangun jap jerk, tido balik hehehehehehehehehe... Yelah kan dah seminggu aku tak tido macam nie...Rase macam rehat sikit rasenya malam tadi.....Tapi tue lah kan roomate aku lak tak de... Balik umah, ingat pagi nie nak sahur masak bubur dia lak balik kang kalau aku masak kang nampak gayenye aku lah yang akan habis kan... Isyhhh tak ley-takley kan matlamat aku aku nak sentiasa kurus.... =) semalam pun aku ada test... semua ok tapi tue lah test tue agak susah gak nak buat... memang lah dua soklan jerk tapi jalan penyelesaiannye panjang nak mati... memang lah cara dr pendek sebab dia banyak tinggal step, aku nie budak degree lagi bukan budak master or phd yang ley skip step macam tue jerk... Geram lah aku... memang lah dapat buat, tapi tue lah tak sempat nak habis kan... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa its ok dear, hidup mesti diteruskan walaupun apa yang telah terjadi, Sian abang minggu nie. Aku macam tak layan dia sangat.. Aku sibuk sangat, msg pun sikit-sikit jerk... maaf ekk sayang, jap lagi kiter jumpa k... Ada lagi satu cerita yang sangat menarik aku nak kongsi kan di sini... Abah aku dah setuju nak belikan aku kereta satu... Yahoooo rase macam nak melompat jerk mase abah kate nanti abah belikan aien kete ekk... emm may b naik cuti raye nie kot aku akan bawak kete tu... kete ape lak ekk abah nak belikan untuk aku nanti.. Kite tunggu same-same ekkkk Dont worry... nanti biler kete aku dah kuar jerk... aku akan upload gambar kete aku kat sini.... Terima kasih mak abah sebab sentiasa memberikan aien kesempurnaan dalam meneruskan kehidupan aien yang sentiasa berlubang-lubang ni... Betul lahkate orang, kasih mak ngan abah adalah kasih yang sangat murni, lebih murni kasih sayang dengan pakwe or makwe kiter.... Aien akan jaga semua kelengkapan yang mak ngan abah sediakan untuk aien.... Hari nie dah hari ke-7 aku berpuasa.... batuk aku pun masih tak hilang, batuk kering kan bukan batuk yang ada kahak tue... emm mungkin sebab aku semputkan tue yang lambat sikit baik.... emmmm rasenye takat nie sajer lah luahan hati aku.. kang kalau aku bosan lagi aku tulis lagi k...

No comments: