Thursday, March 3, 2011

rajin ker??


TERLEBIH rajin SUDAH

Semalam post dah n3… hari ni pun post lagi,
(semalam ker?? Beberapa hari lepas la)
terlebih rajin lak hari nie.
Ermm sebenarnya tak de apa nak story pun hari ni…
Semuanya berjalan seperti biasa.
:
:
:
Hari SABTU malam, 5/03/2011 nak flight ke KL.
1st nie nak gie KL naek flight.


Kerja giler kan??
Aku gie dengan siapa??
Tentu la dengan itu incik tunang
Untuk ape naek ke KL????
:
:
:
Actually, abang ipar incik tunang gie umrah.
Flight dia semalam, 2/03/2011.
Menurut incik tunang flight di jam 7.45pm
Flight dia naek dari KLIA, so dia gie la KLIA tue ngan bini dia (kakak incik tunang), mak incik tunang, pembantu rumah dan dua orang budak kecik iaitu anak sedara incik tunang. 
(yang gie UMRAH cume abang ipar beliau sahaja)
Kakak incik tunang stay sane sampai weekend nie.
Dia ajak kiterang shopping sekali, nak gie naek kete rase malas lak.
So incik tunang decide naek flight jerk, balik kang bawa kete kakak incik tunang.
Jimat duit tol dan duit minyak.
:
:
:
Mula-mula mcm tak nak ekut, nak rehat jerk weekend ni kan…
Tapi bila incik tunang dah tpon mak kat kg dan mintak izin, aku pun layan kan jerk la…
Terus kakak incik tunang book kan tiket flight…
:
:
:
Penat la aku kali nie, dok melayan incik tunang yang kaki jalan nie.
Next week, 12 hb ngan 13 hb nak naek KL lagi, ekut incik tunang masuk bengkel FOTOGRAFI…

Haaaa, yang ni best ..
Best best…. tak sabor nak gie bengkel
FOTOGRAFI KUKUBESI untung2 dapat tgk diarang wat ape kan…
Yelah sebelum ni, aku just tgk jerk gambar KUKUBESI ni dok edit gambar dia kat FB
Skunk ni berkesempatan nak gie tgk orang nyer dan cara dia handle camera dia.
Perghhhh…. Teruja giler walaupun aku tak de camera DSLR yang canggih tapi aku tetap teruja…
Gambar kat bawah ni semua milik KUKUBESI, aku tak de edit paper pun dan yang paling penting aku tak letak pun nama MYNEWLIFE15.BLOGSPOT.COM (walaupun hakikatnyer macam nak letak jer) sebab takot dianggap pencuri oleh KUKUBESI
Aku dapat gambar ni dari WAK GOOGLE
Mekasih WAK GOOGLE!!!!

 gambar angkasawan ni di ambil oleh kukubesi tau...jgn memain


 suke sangat tengok gambar nie... hehehe chomel!!! 

ada lagi gambar KUKUBESI yang aku nak letak tp lambat la intenet aku nie
huhuhuhu geyam nyer...

:
:
:
“incik tunang, nanti nak pinjam camera kamu boleh????”




 

(nak wat mate mcm kucing pussy dalam citer shrek)


Pesanan mok cik kiah  jiran sebelah umah atok :
Teringin sangat nak beli camera seperti incik tunang…. Agak2 kalau mintak wat barang hantaran esok, incik tunang bagi tak???? Kei kei kei kei 8-)

2 comments:

Aty Fared said...

ai terngin nak ade camera macam tu...!!! mahaL kan...:)

~sunflower~ said...

ha a... mahal la kak aty...
tp dalam hati ni nak sangat...
huhuhuhuhuhu
hope one day nanti kiter dapat beli camera mcm ni...