Tuesday, March 8, 2011


SAKIT HATI

Saye sangat penat hari nie…
Seperti mahu balik kerumah, tutup langsir, masuk dalam semut pink saye….
Saya mahu ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Mate saye dah bengkak sangat nie…
Serius saye sangat penat…
Saye betul2 letih…peha dan satu badan saye sakit2…
:
:
:
Sebenarnye n3 kali, sunflower nak story pasal HATI
Mesti korang semua ada HATI kan..
Aku tak tahu la kenapa HATI ni mudah sangat terusik…
Terutamanya dengan INCIK TUNANG
DUGAAN bertunang ker nie??
Nak cakap nak DATANG month
TAK JUGAK!!! Dengan orang laen aku mcm tak kesah sangat…
Tapi BILER DENGAN INCIK TUNANG
Dia gurau sikit jerk, air mate aku nak berjurai2 + merebut2 nak kuar…
Aku pun pelik kenapa….
Gurauan dia tak de la teruk sangat…
Entah la…
 :
:
:
Biler INCIK TUNANG tak call, tak reply msg aku jerk….
Aku dah terasa SEDIH sangat.
Biler dia sibuk buat keje dia, tak endahkan aku..
Aku dah rase mcm INCIK TUNANG tak caring kat aku…
:
:
:
KENAPA dengan aku nie???
Hati ni rase sakit sangat dengan INCIK TUNANG
Waaaaaaa
Saye takot!!!!!
Semalam mase kuar gie IKEA & THE CURVE  ngan
 INCIK TUNANG
Tunggu kakak2 INCIK TUNANG shopping kat SHISEIDO

Kiterang lepak kat BORDERS
Aku tak de nak beli paper…
Takot gak tgk KAKAK INCIK TUNANG + MAK INCIK TUNANG
Ber “shopping”… GILER puyer shopping la diarang ni…

Baju semua mahal2  beb…
Barang2 dia beli buat aku terpikir dua kali
Mungkin yelah kan aku ni bukan reti berfesyen mane pun…
Pakai pun simple jerk…
Terasa gak rendah diri aku mase tue..
Malu pun ada jugak…
Yelah aku tak beli paper pun, just tgk jer…
Sampai INCIK TUNANG tanyer “syg tak nak paper ker?”
:
:
:
Aku diam jerk mase tue…
Pelik INCIK TUNANG… sebab tak pernah kuar dengan beliau aku tak beli paper…
Tetiba aku terfikir
“layak ke aku ni nak masuk dalam family diarang??? Diarang semua braded… tapi aku????”
Memang aku terasa sedih giler…
Tetiba aku rase ragu2…
Patut ker perasaan ini wujud????
Mase INCIK TUNANG ajak masuk SHISEIDO tue, aku berhenti kejap…
“syg tak nak masuk boleh?”
“eh kenaper??”
:
:
:
Aku diam jerk, aku biarkan KAKAK2 INCIK TUNANG + EMAK INCIK TUNANG teruskan langkah beliau ke SHISEIDO
Manakala langkah aku, aku atur kan ke BORDERS + STARBUCKS


Memang sedikit tertekan aku disitu, aku pun tak tahu kenape perasaan ini semua wujud…
Aku cume pakai ladies punyer kemeja warne pink dan cardigan kecik
Lambat aku melangkah, aku nampak INCIK TUNANG ekut langkah aku ker BORDERS
BORDERS ni memang best kalau nak lepak…
Terutama bagi mereka yang kaki BUKU mcm aku..
Aku gie order mocha aic blanded kat starbucks…
Amek buku PHOTOGRAPHY duduk kat satu penjuru..
Kaki siap berselunjur lagi…
INCIK TUNANG tgk jerk aku…
:
:
:
“nape syg diam jerk??? Syg tak selesa ker??”
Aku diam jerk… pas tue tgk dia mcm gelisah sangat sebab mate aku dah berair..

“nape nie???”
Mase tue INCIK TUNANG tak cakap paper pun, aku dah rase sedih yang teramat…
Arrrghhh aku tak suke perasaan ini….
“biarkan syg senyap sekejap boley?? Syg penat”
Lame gak kiterang lepak kat BORDERS tue, bile dah ok sikit tue…
Kiterang duk berbincang pasal gambar kat buku PHOTOGRAPHY tue..
Mase tue macam dah ok sikit la…
Sebab kiterang  dah gelak2 mcm nak rak sampai terdengar satu suara yang chomel dari seorang insan

chomel nyer diarang ni. Duduk gelak2 pasal buku gambar. Mesti diarang dah kawen kan…” insan tersebut berkata dengan kawan beliau….
Mula2 takot perasaan gak…
Tapi bile tgk sekeliling, kiterang jerk pasangan yang bercouple,
Sedikit yakin la kate2 itu ditujukan pada kiterang
Tapi aku gagal nak tgk muker insan tersebut kerana aku di belakang beliau, dapat tgk kawan dia yg lagi sowang jerk… kawan dia senyum jerk kat aku…
Kiterang terus senyap dari ketawa…
Senyum INCIK TUNANG sampai ke telinga aku tgk…
Pas tue kakak INCIK TUNANG call, cakap diarang dah siap..
Kiterang terus kuar…
:
:
:
:cerita pasal perasaan ini lum abis tau…
Ada nak sambung lagi…
Disebabkan n3 kali dah panjang, aku benti kat sini dulu…


p/s : n3 paling banyak gambar.

2 comments:

Lady Ya-alif-nuN said...

Rilek r ain...yan yg dh bertahun dok kat selngor pon x penh pergi the curve, xde rase paper pon....

~sunflower~ said...

entah la yan...
kite pun tak tahu kenape kan...
mengada2 tul perasaan nie...