Saturday, March 26, 2011

my dream : bed room


Bed Room

Hallo..
mlm ni rase mcm nak update blog lak walaupun hakikatnyer aku tak tahu nak tulis ape…
Tak kire aku nak update jugak.
Hehehehe
So klu korang rase mcm malas nak bace boleh la tinggalkan blog aku nie.
:
:
:
Erm aku tak nak la tulis banyak2 cume nak tunjuk gambar yang baru jerk aku view kat WAK GOOGLE untuk bilik tidur idaman.
Memang banyak bilik tidur yang cantik2 dan mengiurkan aku…
Mesti best kan klu dapat bilik mcm yang kiter idamkan…
Jom kiter view

gambar permata pertama
 semua serba putih. aku suke sgt yg ni tp susah woo nak jaga.

gambar kedua

 cantik jugak yg ni dia combination white + gold

gambar ketiga
 klu la ruang bilik aku besar. kompem aku akan buat mcm ni.

gambar ke empat


klu dapat mcm ni pun ok gak

gambar ke lima


 aku nk buat bilik mcm ni untuk bilik tetamu aku. simple n nice

gambar ke enam
 ni bilik anak dara aku (berangan-angan)

gambar ke tujuh
 ni gambar bilik anak dara aku no 2 (kei kei kei)

gambar ke lapan
 ni bilik bujang aku. giler moden, biar dia senang sikit.
agak dah terlambat nak gie kelas bangun terus terjun tepi tue.
giler la klu nak bilik mcm nie. 
mau bankrup aku...

gambar last sekali.
ngah dok bilik gambar bed room ni, terjumpa la gambar bed yg bertemakan hijau. 
teringat la satu blogger ni.
hubby dia mmg suke wane hijau.
kak aty per kate buat bilik ni untuk hubby akak...
 cantik gak nie...


perasaan tak aku banyak post gambar katil bertiangkan..
dl tak de la suke sgt katil bertiang ni, tp bile tgk seseorg itu excited sgt nak katil bertiang.
aku pun terpikir cantik gak katil bertiang nie...

p/s : semoga angan2 menjadi kenyataan. aminnnn 

2 comments:

~ NANA ~ said...

omg!!!! sgt suka dgn bilik yg ade swimming pool keliling katil tu

waaaa meroyan tgk

~sunflower~ said...

memang cantik kan...
first time tgk pun da fell in love da...
hehehehehehehe
klu bilik tidur untuk honeymoon pun cantik gak tue...