Thursday, October 22, 2009

KEtenangAN KAlbU

Terima kasih YA ALLAH.

Kali ni aku tak tau nape laju jerk tangan nie nak tulis blog, padahal mase nie nak gie kelas amali Kaedah Mengajar Matematik…tak pe lah apa lah salahnye kalau aku mencoretkan sepatah dua kata sekadar sebagai satu luahan hati aku… Alhamdulillah, D* kata aku ok… tak de benda yang serius. Balik dari H**M baru aku msg A*G, sebab takot kena mara hehehehehehehe…. Tapi D* ada agak pesan supaya aku jaga sikit kesihatan aku takot aku tension pada tahap yang melampaui batasan… yelah kan hidup bermasyrakat kadang kala kita sendiri tak sedar apa yang kita buat dan apa orang lain buat kat kita…. D* kata ‘OK honey, u punya tekanan darah ok tapi masih rendah gak nie… tapi tak pe saya tgk awk makin sihat skang. Tapi kenapa berat badan turun nie, orang raya naik… awak lak terbalik?????’ apa yang mampu aku jawab SENYUM, nak gak cakap ‘saya rase mesin timbang D* ni rosak kot… saye makan banyak tau tak setiap hari. Mase raye jangan lah cakap, mak saye masak sedapppppp” tapi entah kenapa benda tue semua tak terkeluar dari mulut aku, seakan-akan tersekat di kerongkong ku…. Banyak jugak benda yang aku lalui semalam… banyak benda yang pahit banyak jugak benda yang manis… balik kelas KMM aku bergayut dengan kawan yang sorang nie… kiterang memang dah lame tak duduk together berborak pasal hati dan perasaan masing nie bile ada mase tak kira call jerk lantak lah mahal ker tak… bukan apa saja nak luah kan perasaan yang tidak puas hati antara satu sama lain, tapi bukan lah tak puas hati dengan aku… tak puas hati dengan keadaan sekeliling jerk…minggu depan aku dah start final… emm wish me luck kkk doakan lah yang terbaik untuk aku, minggu lepas dah balik kg jumpa mak ngan abah… orang kate dah minta restu lah kiranya… hehehehehehehe dengan ABG pun aku dah jumpa minta halal apa yang patut… kui kui kui kui

No comments: