Wednesday, October 7, 2009

sERAbuT giLEr

KeTenSIonAN

Laju jerk tangan aku kali untuk meluah ketidakpuashatian aku pada seorang insan. Siapa insan tersebut tidak perlulah aku nyata kan di sini. Aku geram sangat ngan dia. Apa dia ingat aku ni kuli batak nie nak buat assignment dia jerk? Apa dia ingat aku nie tak de keje ke nak buat? Dia ingat aku duduk goyang kaki jerk ke dalam UPM nie? Memang lah kadang-kadang aku suke duduk goyangkan kaki aku… Perbuatan insan yang maksudkan ini telah mencabar kesabaran aku lah…. Malam semalam aku memang tension sampai aku menangis, dah tahap parah dah kalau aku nangis nie sebab belajar nie. Selalu nangis sebab kena mara, gado ngan tuttttttt jerk. Nie sampai belajar boley nangis.. isyhhhhh betapa teruknya ketika itu…. Mula-mual tue dia tanyer pasal assignment kemerdekaan, ok lagi.. aku maintain tahan lagi… bagi lah idea sikit apa yang patut, pas tue dia bukak lak blog dia macam mane nak buat, lepas tue keje BI dia dan yang paling aku tak tahan TESIS dia….. B*D*H tul…. Tak nampak ker aku ngah stdy ni, tak nampak ker aku ngah tulis nota ni… agak-agak lah sikit, fikir lah orang lain pun ada keje lain jugak bukan nak ngadap kite 24 jam jerk… aku bagi lah advice sikit : “wak try lah bace petikan tue than summaries kan dia”. Yang aku paling tak tahan jawapan dia “awak tolong lah bace kan… cube awak tgk nie, dia cakap ape”. Aku nak jerk cakap “eh tak kan tak pernah summaries kan petikan dulu. Tak kan tak belajar buat rumusan mase sekolah” tapi aku tak sampai hati kan….teruk giler sampai satu benda tak tau pape nie, parah gile… aku yang amik kos lain pun tau sikit-sikit walaupun tak tau benda tue salah ke tak… nie lah parah nya kalau tugasan sendiri suro orang buat, sampai benda yang basic jerk pun tak tau… yang tau FACEBOOK… FACEBOOK… tapi memang pun FACEBOOK best hehehehehehe k la chow dulu… nak sambung stdy, dia tak nie…. Hehehehehehe


No comments: