Monday, October 19, 2009

PEnanTIAn

Penantian hari rabu-21/10/2009

Tak tau nape aku rase sedih sangat hari nie…. Tapi untuk pamirkan mungkin tidak kot… kenapa mesti aku yang harus hadapi semua ini… come on aien ko kena kuat gie jumpa D* belum tentu ko disahkan pape kan… just let go, than kalau D* bagitau keputusannya, ko kenala jadi manusia yang tabah dalam menghadapi kenyatan walaupun pahit, bukan ke hidup lawan nye mati… so sekarang ko kena pikir yang indah jerk dalam hidup ko, setiap penyakit ada ubatnye… kalau ko ditakdir begitu dalam perjalanan hidup ko, ko kena terima seadanya…. TUHAN dah takdirkan segalanya…. Kenapa tidak aku berfikir yang positive? Kenapa mesti aku berfikir yang negative tatkala mase untuk bersua muka dengan D*???? aiyooooooo….. peninglah pale aku….

“A*G, AY* minta maaf, Ay* banyak berahsia dengan A*G. AY* pun tak minta semua ini berlaku dengan kerelaan hati AY*…A*G memang baik… dan satu-satu insan yang mampu terima AY* seadanya. Tapi AY* sendiri tak mampu untuk lawan takdir kita.. seandainya A*G terbaca blog AY* ketika ini, AY* nak A*G mengerti, AY* memang tak de maksud untuk melukakan hati sesiapa, AY* buat semua ini hanya sekadar satu persediaan hidup untuk A*G, AY* tak nak A*G bergantung kasih terus pada AY*. Biarkan masa dan takdir yang menentukan. Cukuplah mimpi indah kita bersama setakat ini, AY* tak nak A*G bina lagi mimpi indah itu… kita paksa dalam redha ok, berdoalah semoga antara kita ada penamat yang kita impikan bersama… AY* minta maaf……”

No comments: