Thursday, May 13, 2010

no TaJUk


NO SPECIFIC TITLE
Dah lame rasenye aku tak post kan ape2 entry kan…. Emmm entah lah… tak de idea nak mengarahkan tangan ni ligat mencatit di keyboard nie… agak2 dimana aku skunk nie??? Aku skunk telah berkerja di salah sebuah compny processing document orang yang nak buat loan… kejenyer tak de lah susah.. tapi mungkin sebab aku lum biasa sangat dengan cara nak kira loan kan… emm no comment la… saje nak cari pengalaman berkerja.. sekurang-kurangnyer tak delah asik jadi operator pengeluar jerk kan… so well ape ceti terbaru ekk skunk nie???? Ok mula-mula aku nak ceti pasal coursemate aku yang bakal berkahwen pada tanggal 6 june ini… emm congret la pada beliau, beliau yang aku maksudkan adalah Malisa… aku lak bile lagi ekk???? Takot lah nak ke alam itu… mengapa aku takot ekk???? Umor aku tahun nie dah 23.. tahun depan lah dah 24… kang kawen tua-tua nak beranak susah lak plak…. Hehehehehe… abang??? Dia memang sentiasa on.. aku pun tak tahu dah kali ke berapa aku cakap kat dia “nanti lah, kiter kan muda lagi”… cincin lak dah banyak kali tukar… cian abang  da bape tahun dah dia tunggu aku… kalau tak silap aku dah dekat 7tahun penantian dia… sabar ekk dear… ada jodoh tak kemana… ceti laen la plak, emm aku dah selamat menghabiskan pratikal aku selama lebey kurang 3bulan di Melaka, Sekolah Menengah Tun Perak… emm satu pengalaman yang aku tak kan lupa kan sampai bila-bila.. kenaper??? Sebab aku dapat murid yang sangat sayangkan aku… sampai mase nak melangkah keluar dari sekolah semua murid-murid aku peluk aku… “teacher, jangan la kuar dari sekolah ni. Kiterang semua sayangkan teacher. Kiterang tak nak belajar sains dengan teacher laen… teacher ajar best… tolong la teacher…” bila aku pikirkan balik memang sedey dengan rayuan mereka…. Yelah kan… aku dah sayang sangat dengan diarang semua…tapi perjalanan aku harus diteruskan… kiter kena terima semua kenyataan.. walaupun ia perit macam mane sekalipun…. Lagi next ceti pasal kehidupan aku sepanjang aku tak tulis entry nie… emm kiena aku (si bantut) bakal berkahwen pada bulan oktber nie… sedey aku biler dia nak kawen… nanti aku dah takde geng yang ley enjoy2 same dengan aku… emm tapi dia tetap ada kehidupan dia yang tersendirikan macam juga aku…. Emm last cerita pasal semalam, semalam merupakan besday adik aku sikin… emm wish jerk… ingatkan weekend ni nak belikan dia kek besday… yelah kan aku selalu yang belikan dia kek besday… hepi besday ekin… “akak sayang ko sangat” emm tue jerk benda yang aku dapat tulis buat entry kali ni…

No comments: