Friday, May 28, 2010

ada orang kate kiter tulis blog nie untuk orang bace... tul ker??? tapi bagi aku kan tak semesti untuk bagi orang bace sahaja tapi blog ni dah umpama mcm diari kiter.. kiter ley tulis apa sahaja dalam blog nie... pasal cinta, pasal masalah belajar, pasal kawan or anything lah kan...tapi aku tengok ada jerk orang gunakan blog nie untuk wat duit... bijak-bijak.. so today ape cer aku hari ni???emm tak de paper kot... aku update blog aku ni mase aku kat kampung. tetiba jerk kat kg ada line 3g ape lagi mengupdate la ape yang patut suke giler aku... pagi tadi aku kemas umah, basuh baju, basuh toilet, kems dapur dan sebagainyer lah kan... pas kemas siap-siap terus otw balik kampung halaman yang tercinta.. pergggghhh mak dan abah aku dah macam orang baru pas kawen.. hidup berdua-duaan sahaja... hehehehe.. singgah jap jerk umah sebab nak tolong kak ngah kemas umah... kononnyer nak kemas umah lah kan.. tapi sampai sane ada mak mertu kak ngah la kan.. aku ngan kiena bukan mesra sangat ngan family dirang nie... biasa2 jerk tapi faham-faham la kalau orang melayu nie.. mak aku pun orang melayu gak tapi orang kate ada adat hormat kan tetamu.. emm entah lah mayb stail diarang hidp di bandar memang macam tue kot...lepas asar jerk terus gerak balik, coz kakiena nak gerak balikjb... esok my dear akan id servis.. entah hantar ke tidak kak iena tue kete aku... bosan lah plak duduk kat umah sorang2 tak de kawan.. mak ngan abah sedang menonton drama di tv.. bosan la tgk tv nie.. aku takminat sangat dengan tv nie...aku pun pelik asal la aku cepat sangat bosan bile tgk tv nie...so apa yang aku buat lepas borak dengan mak ngan abah, aku pun masuk ke bilik mengonlinekan diri.. emmmm rasenye dah lame tak online sampai macam nie kan... ape lagi ekk nak citer??? tue jerk kot... tengokla kalau rajin aku update lagi citer pasal esok ekk... byeeee

No comments: