Monday, May 24, 2010

mase aku tulis entry nie... hati aku memang sedang terluka... korang agak dengan siapa???? emmm "SIDIA"...  rindu????????????? hati ini sedang menjerit di atas dugaan yang BELIAU telah berikan sehingga tiada kata yang aku nak ungkapkan di sini... apa yang mampu aku buat hanya membiarkan sahaja setitis air mata mengalir di pipi untuk saban lena ku... kini tiada lagi gelak tawa dan genggaman erat untuk memberikan aku kekuatan... segalanya aku lalui dengan sendiri... berpisah????????????? belum pernah BELIAU mengungkapkan kata keramat itu... tapi entah mengapa hati ini terlalu larat untuk terima BELIAU... memang aku akui DIA sangat istimewa dalam hidup aku.. DIA memberikan aku sinar dan harapan yang cerah untuk masa hadapan aku, tapi dek kerena EGO BELIAU... aku susah untuk membuat keputusan... kini silent more better atau aku akan pasrah untuk menarik diri... apa yang aku nak ungkap disini LELAKI HIDUP PENUH DENGAN EGOOOOO

No comments: