Friday, May 7, 2010

kebosanan....

mase aku post entry nie... bos aku tak de kat opis... jam dah menunjuk kan tepat jam 6.00 pm... mane bos aku nie... aku nak balik nie.. kan mase keje aku dari kul 9 pagi sampai kul 6 petang jer.... kang nanges kang.... aku nak balik nie... perut pun dah lapa....aku dah start keje dalam tempoh lebih kurang seminggu lebey la.. ok la tempat keje dia.. aku tak perlu bersusah payah dengan banyak orang disekeliling aku..... aku bebsa wat ape saje... tapi bile form yang kena submit banyak ada atas meja aku... abru la aku rase macam nak benti jerk keje nie... tapi mungkin akan menjadi satu pengalaman baru buat aku dalam meneruskan kehiduapn sebagai manusia... life must be go on... aku ngan abang semakin hari semakin rapat... banyak mase yang aku boley habiskan bersama dia.... kiterang selalu kuar gie makan  ABC hehehehehe nyummmy sedapnyer....

No comments: