Monday, May 16, 2011

Sehari Bersama


Hari ni terasa nak update n3 kat blog nie… bukan ape, sejak hari tue blogspot tak ley bukak aku jadi merajuk dan membawa hati yang terluka ini… huk huk huk huk
Hari tue terasa nak sgt update blog, tp bile tak ley bukak terus jadi malas… ditambah dengan masalah Broadband CELCOM yang entah kenapa asik merajuk jerk… nak masuk fb ngan blog pun susah…selalunya tak de la masalah mcm nie… TENSION aku… geram pun ada gak… ni aku update blog pun pinjam INCIK TUNANG punyer broadband… pelik la, ape ke hei nyer la broadband aku nie…nak cakap aku tak bayar bill, sorry ok… tetiap bulan den bayar tau… rase mcm nak gie bakor jerk CELCOM CENTER tue… isyhhh…
(ihsan : google)

Panas jerk… semalam hari Ahad, 15/05/2011… penat berjalan dan menghabiskan mase dgn INCIK TUNANG dan mereka-mereka yang berkenaan… hari Sabtu malam tue kiterang gie la tgk movie citer KONGSI…

(ihsan : google)

 hukhukhuk aku sangat KECEWA dgn itu cerita. Tak tahu la sama ada aku yang penat2 gie tgk wayang atau cerita itu yang mmg TAK BERAPA nak BEST… ENDING cerita dia tak bp nak best, dan ada beberapa watak yang tak tahu nasib mereka seterusnya apa terjadi… huk huk huk… tp ok la cerita itu at least ada gak yang kelakarnya. =l 
paling best citer FAST AND FURIOUS 5

(ihsan :goggle)

perghhh gempak giler… rase mcm nak join jerk team diarang, cakap aku dari MALAYSIA… hak hak hak agak-agak diarang accept aku tak jadi team diarang… hehehehe dapat duit tue, kompem aku wat wedding of the year… kalah DATUK CT TAU… hak hak hak… cerita tue mmg gempak tau, sound diarang, action diarang mmg best…
(maaf yea aku terlalu memuji cerita luar… tp aku still support citer tempatan tau…)

Before tgk citer FAST 5 tue, mcm tak nak masuk jerk rase… ermm nasib baik INCIK TUNANG yang nak sangat masuk cinema tgk citer tue…layankan jerk la, tp biler kuar jerk aku asik ckp citer tue best jerk =) 

Semalam sgt best, aku ngan INCIK TUNANG amek mak aku kat kg pastue kiterang terus gie BATU PAHAT… tgk si kecik yang manje tue.. WINDUUU…
(uncle amek gambar kiter la yah...)

(uncle, umai sayang uncle)

Sampai dah kul 1 lebey… lepak2 la umah kak ngah aku… dah tue… si KECIK tue ley la tidur kat dada INCIK TUNANG siap peluk dia lagi… isyhhh geram jerk aku tgk tau… kei kei kei kei… INCIK TUNANG sengih2 perli kat aku… (malu-malu kucing I mase tue). Si kecik tue dah mula manje ngan UNCLE dia… hehehehe dalam kul 3.30pm kiterang berenam terus ke PRIMA MODA ngan CAREFORE… mak kate nak cari kain baju raya abah… siap jerk beli baju terus masuk CAREFORE… aku ngan INCIK TUNANG melarikan diri cari katil baby… ALHAMDULILLAH jumpe… dan harganya tak de mahal sangat… still dalam budget kiterang.. maklumla aku tahun ni bakal dapat 3 org anak buah… kak ngah mmg dah ckp boleh tak nak mintak mak tam ngan UNCLE sponsor katil baby… kiterang dah cari kat JB, sini semua harga dalam 3, 4 ratus keatas…. Mahal wooo… beli jerk katil tue cepat2 kiterang masukkan dalam bonet kete.. hehehehe pastue gie beli aiskrim duduk kerusi yang kat depan cashier… geram jerk si kecik tue tgk mak tam ngan UNCLE dia makan aiskrim… hahahaha… lepas jerk shopping balik umah angah… surprise kat kak ngah hadiah untuk baby, angah punyer la suke…

mekash mak tam ngan UNCLE

(action jerk.. bukan katil ni yg aku beli... tak mampu.. tp color pink tue... chantikkk)

 Pas hantar kak ngah terus gerak than hantar mak kat kg balik.. siap solat asar kiterang pun gerak balik JB, amek mak INCIK TUNANG lak g belanjer barang dapur… tp before tue gie makan CHICKEN CHOP dl kat HUTAN BANDAR…
OHHH hari ni sangat penat berjalan… INCIK TUNANG kate klu kuar jalan berdua jerk dia kate DATING tp klu ada org ke tiga NAMA NYA BERAMAL JARIAH…so maknenye semalam tue aku penat dating ker penat beramal jariah??? Ke kedua-dua sekali???? Hehehehehehe


p/s : hadiah kak ngah dah dapat tinggal hadiah kak de jerk… nak cari stroller… nak cari stroller…

No comments: