Tuesday, January 25, 2011

kenapa banyak sangat persoalan yg tak mampu untuk di jawab

TAJUK : PERSOALAN

Lame blog ni tak di update… sampai labah2 dah buat sarang… isyh isyhhh
Malas sungguh cik sunflower ni nak mengupdate n3 dia… bace blog org laen ada mase la pulak kan… ape nak jadi dengan kamu nie???? Ermm sudah la… asik membebel jerk kamu nie…
Ermm apa kabo erk kamu semua???
Sihat kah???
Nak cerita pasal aper erk kali nie???
Rase macam nak cerita pasal instinct hari tue la yg aku cakap…
Aper yg korang fikir biler aku cakap mcm tue???
Mcm mane ek nak mula kan….
Ermmmm
:
:
:
Ok mcm ni, aku sekarang sibuk menguruskan MAJLIS PERTUNANGAN AKU
(Hahahahahahahaha sibuk ke buat-buat sibuk CIK SUNFLOWER OIIII)
YUP hakikatnyer memang aku buat-buat sibuk
Mengapa???
Untuk menghilangkan rase gusar di hati aku yg mane aku belum dapat penempatan lagi dan gusar memikirkan corak permainan apekah ini…
Ape maksud penempatan???
Maksud nyer SAYA BELUM KERJA tapi kenapa saya dah DITUNANGKAN????
Siapa TUNANG saya???
“AWAK”
Terima kasih sebab tetiba muncul dengan
KEJUTAN YANG TAK SEBERAPA NAK ADA LEKTRIK NIE…
:
:
:
:
PERTUNANGAN ini
1)      tiada perbincangan kedua belah pihak iaitu pasangan tunang hanya ibubapa sahaja yg terlibat
2)    tiada majlis yg besar2 hanya sederhana sahaja sebab aku tak tahu nak buat ape
3)    bju majlis di sediakan oleh kakak beliau yg sangat bersemangat
4)    AWAK masih lagi tidak telefon saya, hanya melalui msg sahaja untuk tanye itu ini
5)    kelihatan ibubapa kami yg bersemangat
6)    gudy beg : mak n kakak aku yg bersemangat sediakan
7)    tak tahu apa-apa… seperti kebingungan…
8)    rase bersalah sangat dgn GENG GOYOI2
9)    argggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
:
:
:
Tetiba aku jadi konfius… kenapa dia tak berani nak telefon aku…
KENAPA???? KENAPA dia tetiba jadi mcm nie???
ESOK kakak dia ajak jumpe untuk amek ukuran badan untuk baju
Aku nak gie sdn tp AWAK asik msg saya cakap nak amek saya
TAK FAHAM PERMAINAN APE YG SDG AWAK MAINKAN



Nota peha : serius tak tahu nak cakap ape… tak berani nak ckp dengan mak n abah benda yg tersirat di hati aku… mcm mane kah????

1 comment:

ciK PeLAngi said...

tahniah kak ain...
ala, saye xde kat johor la 3hb...caner ni???
xpe la, sy doakan dari jauh je..
yg pasti kawen kna jmput eh...wat masa awl2 cuti..pastikan sy kt johor..ok..hehe