Thursday, January 27, 2011

cEriTa HaRi InI


Indah nyer jatuh hati

Segalanya yg tersimpan di sanubari telah selamat aku luahkan
(Amek ko ayat berbunga-bunga)
Malas la nak cerita apa yg berlaku semalam, yg penting apa yg terjadi semuanya ada hikmah kan…so yg penting sekarang aku kena tabah dan kuat menempuh segalanya… AMINNNN
Apa yg aku nak cerita ni bukan la pasal aku tapi pasal perasaan RINDU yg teramat pada satu blog nie
:
:
:
Cube korang teka sape dia???
:
:
:
Bayangkan la kan hampir semua n3 dia aku bace, sampai repeat lagi…
N3 dia semua buat hati aku tersentuh, kadang buat aku rase nak menangis pun ada jugak…
Memacam la…
Nak jatuh hati pada tuan punya blog tue TIDAK LA BOLEH kan…..
Sebabnyer hati dia sudah pun dimiliki oleh seorang GADIS MALAYSIA
Dipendekkan cerita incik blog tersebut belajar kat jepun dan awex dia ada kat Malaysia…
:
:
:
:
Sangat la lovely tgk mereka berdua…
:
:
:
Beliau sangat pandai melukis kartun2 yg chomellll
Sampai aku suke sangat nak post kat FB aku, siap ada lagu2 lagi…
Kira macam dia buat video pendek la
Mase memula bace blog tue, aku dah jatuh hati
Waaaaa
Hehehehe tp btw aku ok lagi tak de la nak potong line orang
Paper pun aku doakan hubungan dia ngan awex dia berkekalan sehingga terbinanya rumah bertangga
:
:
:
Tapi nk dijadikan cerita sekarang, incik blog tersebut sudah lama tidak mengUPDATE n3 baru…
Saya sudah kerinduan ni, sampai sanggup bace balik n3 lama dia untuk mengubat KERINDUAN ini…
Hehehehehe
Bukan ape, cara dia tulis sangat la sempoi, relax dan bile bace blog dia rase mcm cerita dalam novel CINTAN CINTUN jerk.
Dia tak pernah kisah paper, biler korang dah bace mesti korang tahu kenapa hati aku terpikat dengan karya beliau.(yg tak suke tue lantak korang la kan 8-) )
Yg paling best biler dia mula bercerita time dia kocik kocik
Hehehehe
Rase sangat la chomellll
:
:
:
Hope sangat incik blog tersebut copet2 la update n3,
Kalau laptop incik wosak, beli la laptop laen….
Pleaseeeeeee

Sape tuan punya blog yg aku dok cerita kat atas tue???
Beliau ialah :
Zack zukhairi

 gambar ni aku dapat dari incik GOOGLE tapi aku dah tukar tone warna sendiri dan aku dah edit sikit2. adakah aku harus tulis ihsan dari incik google jugak???? musykil

nota betis kaki aku : tak tahu apa yg sedang bermain-main di minda aku... just follow the way

No comments: