Monday, March 8, 2010

٩(-̮̮̃-̃)۶SeGeNaP DuNIAwi ٩(-̮̮̃•̃)۶


Jejalan di Melaka…
Janji ngan mek na nak gie dalam kul 2.30pm.. tapi tup tup gie kul 3.00pm… apa masalahanye??? Tak de masalah ape pun, aku yang lambat sampai dari JB… aku balik kampong sebelum tue, gie hantar my beloved mom gie hospital jenguk my uncle n my sis yang keje kat HAS… dalam masa yang sama gie jenguk my Beloved SweeTheArt _ abang~~~~ gerak balik jerk dah dekat kul 12.30pm…sampai umah kat SMKTP jerk aku terus iron baju, than siap-siap untuk berjalan…
Mek na: bos nak naek kete aku ke kete ko??? Kalau nak naek kete aku, aku panas kan enjin dulu… ko dah gerak lum???
Aku :  hehehehehe lum lagi ngah bersiap… jap agi ekk aku gerak…
Lepas siap jerk packing barang2 terus start enjin dan pecut gie umah mek na n syima… lastly, aku amik keputusan naek kete aku jerk.. sian lak kat cek mek sorang tue nak panaskan enjin kete… on The Way gie Pusat BANdar banyak la cerita pasal observe la pasal pengalaman mengajar  pasal pelajar la, pasal hari sukan la dan sebagainye..
Mula-mula, kiterang gie MahKOta PradE dulu… gie isi perut yang telah sedia lapar nie… hehehe… lepas makan tue kiterang (aku, syima, zita n zue) gie round2 MP… tunggu sampai asar.. lepas jerk solat asar, kiterang mulakan perjalanan ke kereta api n kapal terbang orang dolu-dolunye… ala area2 dekat ngan A’famosa gak lak… lepas jerk capture gambar banyak-banyak kiterang pun blah gie A’famosa lak… hehehe puas hati giler berjalan macam nie…banyak giler amik gambar, lepas A’famosa gie la kapal bersejarah yang besar tue.. masuk kat dalam… punya la besar giler kapal nie, sampai senja kiterang lepak dalam kapal tue…. Lepas jerk solat maghrib, kiterang masuk DaTaraN PahLWan… jumpa ana ngan Liyana kat nasi lemak antarabangsa… lastly, sebelum balik kiterang naik MeNaRa TamINg SarI… tengok pemandangan Bandar Melaka pada waktu maLAm… BesTnYe tenang jerk rasa~~~ kat bawah nie semua gambar kiterang yang otai…



 
Together  wif my frenss



Di menara Taming Sari



Dalam Mahkota Prade- wif zuriana


like this pic so much - wif Syima



 kiter semua comel kan~~



butterfly n me~ so nice



otai giler mase nie~~aku, zue n zita~


Terasa ingin putar semula kesemua masa ini~~

No comments: