Thursday, March 11, 2010

SaYa DiLAhiRkAn dI BuLAn JuNe




JUN
Berfikiran jauh dan berwawasan ~ kadang-kadang berfikiran singkat gak hehehe


Mudah ditawan kerana sikap baik ~ eye ke??? Macam bahaya jerk nie…


Berperangai yang lemah lembut ~ lemah lembut ker aku nie???


Mudah berubah sikap, perangai, idea atau mood ~ betul-betul, abang pun selalu  


                                                                                  cakap macam nie gak


Idea yang terlalu banyak di kepala ~ emm yelah betul lah, dalam kepala aku nie 


                                                           macam2 aku nak buat untuk masa depan aku…


Bersikap sensitive ~ rasenye benda nie patut ada dalam diri seorang wanita kot tapi


                                 jangan melampau sangat la kan~~


Otaknya aktif (sentiasa berfikir) ~ mungkin kot sebab hari2 aku pikir nak cepat kaya!!!!


Sukar melakukan sesuatu dengan segera ~ ha a la, aku selalu wat benda lambat2 emmm


Bersikap suka menangguh-nangguh ~ menangguh??? Eye ke kot, tapi kadang2 jerk lah


Bersikap terlalu memilih dan mahukan yang terbaik ~ OF COURSE, aku mahu kan yang


                                                                        terbaik dalam hidup aku…


Cepat marah dan cepat sejuk ~ yang nie pun betul gak, contohnyer aku ngan pelajar aku


Suka bercakap dan berdebat ~ emm mungkin kot


Suka buat lawak dan bergurau ~ ha a, memang suke bergurau. Wat kelakar tue tak 


                                                     taula


Otaknya cerdas berangan-angan ~ betul, hobi aku ialah berangan


Mudah berkawan dan pandai berkawan ~ yup, aku memang senang berkawan dgn


                                                                    sesiapa pun. Tak kira umor, pangkat atau   apa sahaja…


Orang yang sangat tertib ~ tertib ker??? hehehehe


Pandai mempamerkan sikap ~ kiter kena jujur pada diri kita, klu tak nanti orang tak


                                                selesa dengan kita…                


Mudah kecil hati ~ ha a… terutama dengan kawan-kawan or my beloved hubby


Mudah kena selsema ~ aku memang senang kena selsema contohnya masa ngah tulis


                                       entry ni…


Suka berkemas ~ memang, sebab aku  rimas dengan benda yang bersepah depan


                            mata aku…


Cepat rasa bosan ~ yup… cepat bosan terutama benda yang sama di ulang berkali2


Sikap terlalu memilih dan cerewet ~ of course, dan sikap nie sangat penting pd aku


Kurang mempamerkan perasaan ~ aku memang seorang yang suke pendam perasaan


Lambat nak sembuh apabila terluka hati ~ tepat sekali, benda yang tak boleh di


                                                                     nafikan.


Suka kepada barang yang berjenama ~ eye ker??? Aku rase aku biasa jerk… yang penting


                                                               barang tue cantik dan simple…


Mudah menjadi eksekutif ~ tapi option aku teacher…. Emm no comment…


Kedegilan yang tidak terkawal ~ betul… sebabnya ada seseorang yang pernah


                                                   mengatakan aku begitu.. hehehehe degil2 manje lah..


Sesiapa yang memuji saya adalah musuh saya tetapi siapa menegur saya adalah kawan saya

No comments: