Sunday, February 21, 2010

l ̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅] SElaMAt UlanG TaHuN sAYaNg ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

•.¸¸.•´¯`•.♥.•´¯`•.¸¸.• Selamat ulang tahun sayang •.¸¸.•´¯`•.♥.•´¯`•.¸¸.•


Wahh begitulah ungkapan yang aku dengar malam tue dari mulut dia… hehehehe terharu pun ada… satu hari suntuk berjalan dengan dia kat Melaka nie… shopping jangan cakap lah….. macam tau2 jerk aku memang suke shopping…. Genap lah 3 tahun kami berkasih dan sayang secara rasmi nye…. Tak tahu nak cakap macam mane, bila family aku ngan famiy dia sudah sama serasi ngan hubungan kiterang nie ALhamdullilah… satu yang menjadi kebanggaan aku ialah DIA SABAR MENUNGGU AKU… dia juga sabar menjaga aku tatkala aku sakit teruk baru-baru ni…. Sungguh tidak aku sangka hubungan hanya sekadar kawan biasa boleh berubah menjadi hubungan kasih dan sayang…. Hadiah ape yang aku dapat kali nie????                       EMM SEJAMBAK ROS PUTIH DAN JAM TANGAN…. Wahhh suke2…
Thank you sayang~~~
Thank you so much coz sangat sabar melayan karenah ayang~~~

No comments: