Saturday, August 6, 2011

nak amek anak angkat baru...




Hai u ollllsssss...
lepas sahur sampai sekrang ni aku lum sambung tido lagi
(ahaaakssss kantoi tido lepas subuh)
aku dok sekodeng beberapa blog yang buat barang hantaran, sampai nak sambung tido pun rase malas...
sebab dah syok sgt ngan blog mereka-mereka ni

Hari ni nak kuar jumpe incik tunang..
dah plan nak gie PERSADA Johor
sebab ada....
PC EXPO

actually, aku mmg dah lame nak beli laptop baru
tp lum ada yg berkenan di hati
klu ada pun harga mate ley jadi juling beb
so hopefully sgt hari ni akan jumpe laptop yang aku akan jatuh cinta ngan beliau
dan janji akan setia sampai mati 
hahahahaha

kenapa dgn laptop aku yang lame tue???
skrin dia patah la
dl dah pernah jadi mcm nie, 
than
aku dah pun repair dia...
now dia jadi balik...
ingat pas raya nak gie betulkan
pastu nak letak kampung jerk laptop tue
bg adik bongsu den pakai

mungkin ker aku ni ganas????
rasenye tak...
mungkin laptop tue dah uzur kot
yelah dah dekat 4 nak masuk 5 tahun dia hidup dgn aku
aku jaga dia baik tau...

mungkinkah tanda-tanda untuk dia tinggalkan aku
ohhhh tidakkk
akan ku cari penawar untuk mu....

tp dari mlm tadi aku dok rungsing
sama ada nak beli laptop baru atau notebook sajek
klu laptop berat, nak bawak masuk meeting pun susah...
klu notebook, tak ley simpan banyak data  nanti dia jadi lemmm...
ermmmm konfius den...

hari tue survey doh 
laptop hok mac apple tue
dah fallen in love dah dengan mereka 
wane puteh lagi 
( i love white)
tp mcm membazir la beli gadget mahal2 ni
sebab gadget sekrang ni selalu up to date
klu aku beli yg tue for sure 2, 3 bln nanti ada kuar yang lagi cantik dan meletop gitu mak ngah...

erm so aku pun bercadang untuk cari yang cantik dan biasa2...
(cantik tue penting ok)
most the important laptop tue harus laju...
tak mo dah guna laptop yang kena tunggu lame untuk setting mase nak hidupkan...

ngaktok la pulak mate nie...
nak sambung tido la...
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

p/s : luper lak nak wish selamat berpuasa korang...
semoga bulan puasa kali ini akak memberikan kiter seribu makna....





No comments: