Wednesday, June 8, 2011

assallamualaikum... 
Hai semua
Lame tak upgrade update blog nie
Pagi ni aku dapat lagi seorang anak buah
Anak buah yang kedua untuk tahun nie
Anak kak long + abang long
Kiterang still waiting sorang lagi
Anak kak de...hehehehe cepat ekk kuar sayang...
Dah dua orang kuar bulan JUNE (6)
hehehehehe
makin bertambah la ahli family hj Sutiman yang lahir bulan JUNE

Mari kiter listkan ekk tarikh untuk bulan JUNE

1) HJ SUTIMAN 22 JUNE 1949
2) NURUL HAINI BINTI SUTIMAN 15 JUNE 1987 
(nie tuan puteri aku nie hehehe)
3) RYAN ARSYAD BIN MOHAMAD BAKHTIAR AHMAD 03 JUNE 2011
(suke hati aku jerk letak nama dia, actually nama lum confirm lagi. hehehehe.. tp kemungkina besar nama ni)
4) BABY BARU 07 masuk 08 JUNE 2011 
 (lum ada nama lagi... =] ,Tarikh pun tak kompem lagi, masing2 gelabah sgt so tak tau bile lagi hehehehe akan dipastikan selepas ini)

abis la atok ngan uncle Putera katak aka INCIK TUNANG pas nie, 
setiap kali bulan JUNE, poket kering.
hehehehe
cayang-cayang semua...
lepas ni kiter sambut besday together ekk
yahoooooo
nanti kiter minta present besar besar besar
suke-suke....

aku akan pastikan gambar baby-baby yang chomel masuk dalam blog aku
hehehehehehe
tak menyabor sabor mak tam nak tgk kamu sayang

kepada kamu... ia kamu uncle aka INCIK TUNANG
saye dah ada 2 org anak buah baru, jadi total anak buah saye dah 4 org
hehehehe saya  sayang mereka...
kamu???
mesti la cayang
hehehehe

p/s : INCIK TUNANG nanti kiter cari brg baby ekk... hehehehe bukan baby kite tapi baby baru nie semua..

No comments: