Friday, June 17, 2011

assalamualaikum...
copet copet den upload n3 baru untuk hari nie
semalam tak sempat nak wat n3 baru...

alhamdullilah 
masih bernafas aku untuk usia mencecah 24 tahun
hehehehe
terima kasih YA ALLAH
kerna KAU memberikan aku masa untuk menikmati erti kehidupan sebenar

ok mari aku flash back ekk apa yg berlaku pada tanggal 
15 JUNE 2011

ok malam tue tepat jam 12 am,15 JUNE 2011, 
aku tgk jam than duduk tepi hp
hehehehehe
mengharapkan INCIK TUNANG call than nyanyikan lagu hepi birthday untuk aku...
huk huk huk huk 
haram tak de 
sedey giler
sampai menangis-nangis aku
(mesti korang ingat aku ngada-ngada kan.. hehehehe)
aku kan seorang chomel penyabar
tak pe bagi can lagi, 
mungkin beliau penat sgt sampai tertidur kot...
pagi 15 JUNE 2011
bangun2 tido jerk tgk hp ada 38 msg
cari2 msg, tp tak de satu pun dari beliau....

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ini betul2 lupa ni...

lepas jerk hantar baby angah gie kinik 
aku siap-siap sebab kena balik ke JB
kina dah nak bersalin, tak de sape nak temankan dia time hubby dia gie work
tp before balik jb sempat la jumpe BFF aku
cik mashi
hehehehe 

beliau banje den, pastu bg present
hehehehe 
mekasih yunk, love so much...

mase otw balik JB  tue
msg la INCIK TUNANG
"otw balik JB"
"syg dah jumpe mashi"
"da, ni terus nak balik JB"
"ok, nak jumpe kul bp??"
"jumpe??? dah jumpe mashi la tadi kul 3"
"jumpe abg la..."
"ermmm entah..."(berbaur merajuk... kei kei kei padan muke)
"kul 8.30pm abang amek syg kat umah ekk kiter dinner sesame k"
"k"

tepat jam 8.30pm INCIK TUNANG sampai
mungkin dari kedai beliau
nampak sangat muke dia penat
nak mara pun tak jadi
sian dia
penat2 cari duit untuk kawen
aku lak mengada-ngada nak majuk2
terus tak jadi nak mara
bukak jerk pintu kete
jeng 
jeng 
jeng

dapat hadiah 
waaaaaa
suke suke suke
ceteka INCIK TUNANG bg ape
:
:
:
:
:
 taraaaaaaaaaaaaaa


dapat bunga rose putih
senyum sampai telinga
pandai tau nak pujuk i
hehehehe




tp sebelum gerak tue
cakap ngan INCIK TUNANG
"boleh tak syg simpan bunga ni kat dalam??? bunga ni besar la, tinggi..."
"boleh"

masuk jerk dalam umah,
kak ina menjerit kat hubby dia
kak ina : "ayah..... aien dapat bunga....ayah mama nak jugak"
a.ipar aku : "ala bunga bukan ley makan"
kak ina : "ayah ni tak romantik la, aien akak nak satu pleaseeeeee"
aku : " mane boleh ni aien punye la hehehehehehehehehehehehehehe"


lepas letak bunga dalam bilik aku
aku terus kuar gie dinner ngan beliau
mahu huru hara rumah tue aku tinggalkan dengan abang ipar  ngan kina yg dok merengek2 ngan hubby dia
hahahahahaha
jeles la tue kan

mase dalam kete terharu sgt dgn INCIK TUNANG
"nape msg mcm tue semalam??"
hehehe
tak perlukan aku nak ckp kat sini aku msg ape
kang korang muntah hijau kang
hahahaha
"yelah... abg tak wish pun birthday syg, syg tunggu tau... ingat abg akan jdi org 1st yg wish besday kat syg..."
"abg mmg tak nak jd org pertama pun, tp abang nak jadi org yg paling bermakna sekali, pertama tak semestinay bermakna kan..."

yea betul mmg sangat bermakna dgn kejutan yg beliau bg malam tue
mekasih bang a.k.a INCIK TUNANG
sgt bermakna last night for me...

sekarang MR BUNCIT aku yg gendut tue
dah ada kawan
MR MOOOOOO


hehehehehe
chomel jerk
INCIK TUNANG tahu yg aku sgt suke cartoon LEMBU
makanya dia pun belikan aku MR MOOO


MEKASIH BANG...
semoga perhubungan kiter berkekalan walaupun terlalu banyak ranjau dan duri
tidak dilupakan juga
jutaan terima kasih pada kengkawan yg wish besday saya
terima pada mak yg telah memberikan saya hadiah ciuman di dahi saya
waaaaa
sensitive ni sebut pasal mak
tak mo sedey2 
saya kan dah matang kei kei kei 






p/s : ada 1 lg hadiah yg paling istimewa aku dah dapat, cume belum pasti akan dipastikan nanti. hehehe
alhamdulillah

1 comment:

Aty Fared said...

sejak kawen dah tak pernah dapat bunge dari asben...sob sob...[sedih] jeles orang dapat bunge...