Sunday, June 27, 2010

kakak ipar


entry kali ni aku tulis mase aku dalam kete aku… my heart… tajuk entry aku kali ni adalah mengisahkan kakak ipar.. kalau korang nak tahu yang aku ni  cume ada sorang jerk abang… that means aku cume ada sorang kakak ipar tapi mungkin kakak ipar aku tak macam kakak ipar orang laen…. kenape aku cakap macam ni… sebab aku terlalu kecewa dengan kakak ipar aku yang sengal dan bengap ni.. aku memang tengah sakit hati dengan dia… bukan kerana aku benci dia… tapi aku benci dengan perangai dia yang pentingkan diri dia sendiri sampai tergamak buat mak ngan abah aku menitiskan air mata semata-mata dek kerana perangai bodoh dia… tergamak dia buat macam tue kat orang tua aku yang telah banyak berbakti pada dia, kalau bukan dek kerana anak buah aku yang paling aku saying tak ingin aku nak bersusah payah demi kau tau tak.. sama ada ko sedar atau tidak tat kala abang long susah siapa yang tolong kau dari segi kewangan kalau bukan bapak aku… bapak aku memang kaya tapi dia tak suke tunjukkan kekayaan macam kau yang miskin tapi berpura-pura kaya… menantu yng tak sedar dek untung… penting kan diri sendiri… sumpah lepas nie aku tak nak tolong kau lagi… lantak lah dengan kau… kau ingat bila kau buat macam nie, kau boleh jauhkan hubungan kami sekeluarga… jangan mimpi lah perempuan tak sedar diri…aku tak kan biarkan kau rampas abang aku yang sorang nie,,,, along tolong la sedar yang perempuan tue jahat….. dia buat kiter nanges… aku akan buat kau menyesal sebab buat kiterang macam nie…. JAGA KAU!!!!!!!

No comments: