Monday, June 21, 2010

~~im lost my heart~~

mase aku update blog aku nie... aku sedang berguling-guling di atas tilam yang empuk ini... tilam yang saban malam menemani lena ku... petang tadi lepas keje terus gie cafe abang... rindu nak tengok wajah dia yang kian cengkung dek kerana kerja yang terlalu banyak... hari nie aku gie keje pakai kete MYV kak iena... aku cerita dengan abang, " bang... ayang rindu dengan my heart ayang"... abang diam jerk, mesti dia mengerti yang aku risau dengan my heart aku.... abang tanyer mane pergi my heart ayang?... aku senyap pastu aku tunduk... A pinjam... dah 4hari masuk hari ni... aku sedey sangat...bukan aku kedekut dengan my heart aku, tapi esok kalau pape aku yang kena... abang diam jerk nampak sangat air mate aku dah nak mengalir... abang cume cakap sabar la sayang... kalau sayang perlukan abang, abang ada....sayang jangan stress sangat...thankz bang... ayang sayang sangat kat abang time ayang sedey abang sentiasa ada di sisi ayang...aku harap sangat aku akan dapat my heart aku kembali esok....

No comments: