Monday, July 4, 2011

hari ceria saya

dah lame tak update blog nie...
huhuhuhuhu
kesibukan dalam kesempitan
aku dah dapat penempatan bukan petempatan...
hahahahaha 
skunk dah jadi cekgu
so murid2 sekalian u all must call me as cekgu aien ok??
hahahaha
sebelum ni jumpe anak murid semua panggil aku
cik aien
skunk cekgu aien
:
:
:
nak citer pasal pandangan pertama aku kat sekolah tersebut...
ohhhhhhh
sangat susah nak describe 
ada sikit down la..
tp mak kate biasala tue baru nak mula
nanti lelame ok la tue
so aien dont worry
yang penting selesakan dl diri anda di tempat yang baru...
(sedaya upaya akan berusaha)
:
:
:
semalam jugak gie wedding my old friend
wawa & pasangan
theme : hijau-puteh
sian gak tgk majlis dia
coz mcm tak ramai jerk kengkawan dia yang datang
i means kawan satu sekolah ngan aku
dalam hati ini aku berkata 
"ya allah semoga besok majlis aku ramai la kengkawan yang datang untuk memeriahkan hari bahagia aku... amin"
:
:
:
semalam mak incik tunang datang ngan kakak beliau
kelihatan sangat excited la beliau
hahahahaha
datang just nak tetapkan tarikh
beliau mmg excited pun
isyhhh
"lek luuuuu"
mase otw balik umah sewa
 abis aku disoal siasat oleh incik tunang
tue la sape suruh tak ekut
kan dah tertinggal kereta api
"adan muke awak... hahahahahaha"
(ketawa kan dia)
pas decide tarikh semua dah ok
abah pun berkata
"ha cekgu aien dah ley gie kursus ek...banyak benda nak kena settlekan ni... jangan dok goyang kaki kang abah goyang kepala cekgu nie"
hahahahaha
semua org gelak kan aku...
huhuhuhuhuhu
:
:
:
may b after raye tahun ni
banyak la benda aku akan settle kan
dan yang paling penting mase cuti sekolah 
aku akan pulun habis

incik tunang nasib baik i jadi cekgu tau
so cuti sekolah i boleh wat keje laen
klu i terus jadi lec
mahu pengsan la kamu nanti
hahahahahaha



p/s : nak gie sekolah nak gie sekolah... kamu yg di sekolah tlg la jangan nakal2 ekk saya marah nanti kamu majuk....


2 comments:

Lady Ya-alif-nuN said...

thaniah ain...dpt skola mne?

~sunflower~ said...

skola kat kulai yan...
mekasih la yan ekk...
banyak benda nak kena belajar ni,,,
sampai naek pening pale aien...