Thursday, October 21, 2010

weeding for my sis



03.10.2010 persandingan dua mempelai   azlina sutiman vs mohd supian

    Tarikh tue merupakan tarikh kebahagian untuk kakak aku. Beliau telah selamat DIIJABKABULKAN pada 31/07/2010, tapi MAJLIS PERSANDINGAN beliau jatuh pada 03/10/2010. Bahagia sangat tengok kakak aku kawen dengan pilihan dia, dan ini jugak bermaksud aku dah tambah seorang lagi abang dalam family aku. Hopefully dia dapat terima my family seadanya… yelah kiterangkan bukan orang Bandar macam mereka. Family aku biasa-biasa jerk… so tak nak la panjangkan cerita just nak update beberapa gambar jerk…

ini merupakan pelamin dua mempelai yang aku gelapkan hehehehehehe

 
02/10/2010~malam berinai pengantin sebelah perempuan. 


mohd supian vs azlina sutiman.

 gambar ni penting aku nak update... si kecik ni ley tido lak orang ngah sibuk2... =)

 hehehehe nak gak masuk dalam ini cerita.. aku ngan kak ngah berangan gak atas pelamin... =)




No comments: